Istoric

15 ani de publicitate.
569 de clienţi mulţumiţi.
Nenumărate proiecte de succes.
2013

2013

2013 a fost un an bun. Am câştigat împreună cu partenerii de la Youth@Cluj-Napoca 2015 titlul de Capitală Europeană a Tineretului pentru oraşul nostru şi continuăm să producem revista SharePress.

În mai, am organizat a doua ediţie a Cupei Corporaţiilor, un eveniment marca AMM Design, iar la sfârşitul lunii iunie ne-am bucurat alături de Cosmetic Plant pentru succesul înregistrat în plan internaţional de gama Bioliv, pentru care am creat şi produs ambalajele şi materialele de comunicare.

Am continuat să organizăm petreceri corporate şi tematice pentru clienţi speciali din domeniul IT şi pentru reprezentanţa Daimler in România, Star Transmission. La cincisprezece ani de existenţă, ne-am sărbătorit cum se cuvine şi am consolidat echipa, mai puternică azi ca oricând.

 

2012

2012

În anul în care lumea întreagă ar fi trebuit să se sfârşească dacă ar fi fost după voia mayaşilor, Clujul a fost ales Capitală Europeană a Tineretului în 2015 după voia AMM Design şi a partenerilor săi implicaţi în campania de promovare a oraşului. Timp de mai bine de jumătate de an, am realizat împreună cu Youth@Cluj-Napoca 2015 materialele aferente acestei campanii, le-am printat, le-am distribuit, iar la final am sărbătorit victoria cu baloane personalizate şi concerte în Piaţa Unirii.

2012 a fost şi anul în care ne-am lansat propriul eveniment, Cupa Corporaţiilor, un campionat anual de fotbal adresat echipelor de amatori ale firmelor mari şi mijlocii din Cluj, am organizat ediţia a II-a TDC şi Cupa de Golf Transavia.

La 8 Martie, am livrat cu muşchetari cadourile IQuest, iar pe la jumătatea anului am inclus în portofoliul de clienţi STC, reprezentanţa Daimler în România.

 

2011

2011

În anul în care în spaţiu erau descoperite o supernovă, o planetă de diamant şi o sosie a Pământului, planeta începea să se revolte şi Europa să vuiască despre nunta princiară, în România, Cluj, AMM Design împlinea 13 ani de existenţă şi devenea un foarte bun organizator de evenimente şi petreceri tematice.

Ocazionate de colaborările cu Nokia (Pirates Party), IQuest (Hollywood Party) şi Yonder (Venetian Party), acestea ne-au solicitat resursele, spiritul logistic, imaginaţia, creativitatea, însă cea mai interesantă a fost Pirates Party, organizată integral, de la logo de eveniment până la piesele de decor pictate manual. [foto]

Anul cu numărul 13 s-a dovedit în final unul norocos, atât pentru agenţie, cât şi pentru prietenii noştri de la IQuest, pe care l-am sărbătorit cu 13 pisici negre într-un set cadou integral conceput pentru ei.

 

2010

2010

Anul Cosmetic Plant la AMM Design s-a desfăşurat în jurul unui proiect frumos adresat mamei şi copilului.
Este vorba de gama de produse Me&Mom pentru care am creat totul, de la identitate până la standul de prezentare în magazine.

 

2009

2009

A fost anul în care în agenţie s-a băut foarte mult… ceai. Ocazia: parteneriatul cu Fares, producător important pe piaţa românească de ceaiuri. Lansarea brandului Saga a constituit pentru noi o provocare întrucât, în realizarea conceptului creativ, am fost nevoiţi să călătorim foarte mult şi foarte departe în timp, spaţiu şi mediu virtual. Mai multe despre acest proiect puteţi citi pe blogul nostru.

Evident, nu a fost singurul proiect de anvergură. Dar a fost cel mai delicios şi ne-a furnizat energie şi inspiraţie pentru toate celelalte, printre care şi campania de Incluziune Socială, realizată sub girul Ministerului Familiei şi Protecţiei Sociale şi finanţată de Uniunea Europeană prin programul Phare 2006.

 

2008

2008

2008 a fost un an bisect, în engleză leap year (an săltăreţ). Pentru noi, saltul s-a realizat pe piaţa auto.

A fost un an plin de fructuoase colaborări cu reprezentanţele auto din Cluj (Skoda, Seat, Toyota), marcat de la un capăt la celălalt de lansări auto, inaugurări de showroom şi campanii de promovare.

Am avut concursuri de desen pentru grădiniţe organizate în colaborare cu Compexit, lansări de modă auto pentru sezonul toamnă-iarnă organizate în colaborare cu Topcar, însă cea mai spectaculoasă dintre toate a fost Primăvara Gheişelor la Toyota.

 

2007

2007

“The year of the rising pear”.

Pentru că, se spune, cele mai frumoase proiecte sunt cele pe care le faci pentru tine, vă prezentăm Crudul adevăr despre o pară oarecare, albumul nostru de prezentare, a cărui realizare a presupus îndelungate – şi amuzante – şedinţe de brainstorming, numeroase şedinţe foto şi… sacrificarea multor pere, care de care mai delicioase.

 

2006

2006

2006 a fost anul resurselor umane. AMM Design s-a mutat în primul sediu pe măsură şi s-a îmbogăţit cu patru oameni aflaţi în echipă şi astăzi.

Primul copywriter şi-a redescoperit de-a lungul timpului pasiunea pentru fotografie / fotomanipulare şi a devenit valoros şi în această privinţă.

Designerul tehnic a creat şi implementat cu succes identităţi vizuale puternice şi website-uri prietenoase.

Designerul ilustrator s-a specializat între timp şi în PR.

Însă cel mai interesant parcurs e al omului de vânzări sosit în AMM Design spre sfârşitul anului, plin de ambiţii şi viziune. Povestea lui spune multe despre capacitatea agenţiei de a-şi fideliza angajaţii. Răpit la un moment dat de Microsoft, a reuşit să evadeze şi să revină acasă cu un bagaj serios de cunoştinţe şi experienţă, devenind ulterior Executive Manager.

 

2005

2005

Anul 2005 a fost un an serios la AMM Design, marcat de un proiect foarte amplu, derulat de-a lungul întregului an, pentru CRDE.

Campania a inclus creaţie de concept, graphic design, producţie de materiale tipărite, POSM-uri expuse în 32 de gări din 6 judeţe ale Transilvaniei şi alimentarea bilunară cu broşuri a punctelor de interes.

În paralel s-a desfăşurat realizarea catalogului Rimag, cu obiecte din fier forjat, unul dintre proiectele cele mai frumoase din istoria agenţiei.

 

2004

2004

2004 a fost anul în care se lansa Facebook, iar Oscarul încununa o animaţie pentru copii mari (Shrek 2).

În acest context pasibil de schimbarea feţei lumii, la AMM Design se miza pe frumuseţe, cu ocazia campaniei Alpenliebe, ale cărei modele, alese pe sprânceană, cucereau gusturile publicului, şi pe inocenţă, organizând împreună cu Compexit, un concurs de desene în grădiniţele clujene, concretizat prin tipărirea unui calendar.

Tot frumuseţea şi-a spus cuvântul şi în cazul campaniei de promovare a judeţului Vaslui, derulată ca urmare a câştigării unei licitaţii publice şi concretizată cu un set de o mapă a cinci broşuri*. Proiectul s-a desfăşurat pe parcursul întregului an şi a înregistrat, pe lângă succesul la public, aprecierile oficialităţilor, impresionate de frumuseţea propriului judeţ, aşa cum reieşea din materialele printate.

 

2003

2003

Pe când, în Japonia, Michael Schumacher câştiga Campionatul Mondial de Formula 1, creativii din AMM Design testau bomboanele Golia de la Perfetti van Melle, convingându-se pe socoteala unor nopţi nedormite de proprietăţile energizante ale taurinei prezente în premieră, la momentul respectiv, pe piaţa românească.

Poate şi din acest motiv, 2003 a fost un an plin de energie şi putere creativă, în care am început să ne implicăm social prin campaniile realizate pentru Caritas şi Civitas, raportul anual Civitas fiind premiat cu locul întâi la Donors Forum.

 

2002

2002

În 2002, lumea începea să fie preocupată de potenţiale resurse aflate în spaţiu şi Mars Odyssey semnala posibilitatea existenţei unor mari depozite de apă îngheţată pe Marte, iar jocul video Vice City câştiga suporteri pe tot mapamondul.

În paralel, la AMM Design se pregătea o mare campanie de print pentru Direcţia de Sănătate Publică, în scopul conştientizării efectelor pe care comportamentul uman şi viciile de tot felul le are asupra mediului şi propriei sănătăţi.

2002 a fost un an important pentru agenţie şi la capitolul branding, un proiect de referinţă în acest sens fiind identitatea Regio.

 

2001

2001

Anul 2001 a stat sub semnul capacităţii umane de a-şi depăşi limitele şi de a schimba lumea. Pe ecrane rula Harry Potter and the Philosopher’s Stone, Oscarul mergea către A Beautiful Mind, se lansa prima enciclopedie liberă virtuală, Wikipedia, iar genetica înregistra primul succes de amploare cu Noah, primul animal clonat dintr-o specie pe cale de dispariţie.

În acest context, pare firesc că, în acelaşi an, AMM Design începea colaborarea cu Terapia, unul dintre cei mai importanţi producători de medicamente din ţară, ambalajul creat atunci pentru Artroflex fiind folosit şi astăzi.

Tot firesc pare că, spre sfârşitul aceluiaşi an, echipa s-a îmbogăţit cu un filosof, Makkai Bence, actualul Creative Director, moment în care, pe lângă gradul crescut de creativitate, proiectele au primit un plus de varietate şi culoare.

 

2000

2000

În 2000, pe vremea când, în Statele Unite, Rage Against the Machine oprea activităţile comerciale pe Wall Street cu mulţimea de fani adunaţi să-i asculte, din Filipine pornea virusul ILOVEYOU, luând “minţile” computerelor şi, în spaţiu, o explozie solară nemaiîntâlnit de puternică provoca prima furtună geomagnetică de proporţii, vizibilă ca auroră boreală în nordul Europei, Canada, Alaska şi America de Nord, în Cluj, România, AMM Design tipărea cataloagele de multimetre pentru Vitacom.

Coincidenţă sau aliniere la contextul universal, proiectul era menit să promoveze un aparat revoluţionar, capabil să măsoare incredibil de multe lucruri, iar pentru AMM Design a măsurat succesul colaborării cu unul dintre cei mai longevivi clienţi din istoria agenţiei.

 

1999

1999

A fost un an care a marcat intrarea în forţă a agenţiei pe piaţa de publicitate clujeană, din această perioadă datând majoritatea colaborărilor care au alcătuit, de-a lungul timpului, nucleul portofoliului de clienţi AMM Design.

 

1998

1998

În 1998, anul în care AMM Design se lansa pe orbită sub conducerea a trei prietene entuziaste, mapamondul celebra femeia-căpitan, în persoana Air Force Lt. Col. Eileen Collins, comandantul navetei spaţiale Columbia în misiunea de lansare a unui telescop cu raze X. În acelaşi an, Armageddon umplea sălile de cinematograf, iar oamenii citeau încă povesţi de dragoste tipărite pe hârtie şi consumau ciocolată fără griji legate de siluetă.

Astfel astrele s-au aranjat frumos pentru AMM Design.
Fără să se teamă de sfârşitul lumii, ba dimpotrivă crezând cu tărie într-un început de bun augur, oamenii din agenţie au pus la cale campania de print pentru Fundy, un mare producător de dulciuri din vremea aceea, aliniindu-l într-un mod pozitiv la tendinţele şi obsesiile vremii.

A fost o experienţă din care echipa a învăţat multe, dar mai ales un fapt simplu: recuzita se consumă doar după ce clientul dă bun de tipar! Prima porţie de ciocolată a fost sacrificată imediat după şedinţa foto. De la a doua porţie, necesară pentru implementarea designului la rezoluţie maximă, agenţia se putea deja lăuda cu experienţă şi, desigur, cu un prim proiect memorabil.